Review | + kortingscode fotocadeau.nl

Een tijdje geleden alweer ontving ik van fotocadeau.nl een canvas doek, en twee fotoposters. Graag deel ik met jullie mijn mening over de service en kwaliteit.

2017-06-15 14.45.11

Mensen die mij een beetje kennen , weten dat ik foto’s maken/ophangen en neerzetten in huis erg leuk vind. Het zijn voor mij speciale herinneringen die ik wil laten zien. Als ik naar foto’s kijk met een dierbare herinnering , word ik altijd vrolijk. Mooie foto’s in huis vind ik belangrijk. En nu we getrouwd zijn wilde ik graag een mooie posterfoto, één voor in de woonkamer en één voor boven ons bed.

De grote foto die je op de foto hierboven ziet, die komt boven ons bed te hangen. Ik wilde graag een foto waar wij niet expliciet op de voorgrond staan. Maar ook de mooie natuur erbij. Met deze poster ben ik dan ook ontzettend blij. Hij is ietwat groter uitgevallen dan ik verwacht had (70×50 cm) , maar in onze slaapkamer past hij goed. Als je de foto van dichtbij bekijkt is hij ietwat onduidelijk. Maar de foto van een afstand is prachtig. Waarschijnlijk waar onze fotograaf ook op doelde.

2017-04-29 09.52.00

De poster in onze woonkamer is een stuk kleiner (40×30 cm) . Maar op deze poster werd ik echt verliefd toen ik hem in de lijst op het plankje zag staan. Deze foto is super duidelijk en echt super mooi geworden.  Sowieso was ik al erg fan van de foto door de kleuren en het moment. En dat hij nu mooi staat te pronken in onze woonkamer, dat vind ik erg leuk.

2017-06-15 14.44.03

 

De foto op canvas (40×40 cm ) hangt bij ons aan de muur bij de trap. Ook deze foto is super scherp en ziet er goed uit. Ik heb nog een foto van onze verkeringstijd die komt er naast , boven of onder te hangen.

Nu de zomervakantie er voor velen aan komt en er dan waarschijnlijk een hoop leuke kiekjes gemaakt zullen worden , kun je nu met een kortingscode op : fotocadeau.nl , jouw eigen foto laten afdrukken. Een poster of een canvasdoek, bedenk zelf wat je mooi vind en waar jou voorkeur naar uit gaat.

Zelf ben ik erg blij met het resultaat van de posters en het canvasdoek. En de snelle levering heeft me ook verbaast. Het kwam wel verdeeld over 2 leveringsmomenten. Maar dit was allebei binnen een week tijd. Erg snel dus! Het was goed verpakt, dus er kon eigenlijk niks mis gaan met de foto’s.

Een canvasdoek bestellen kan al vanaf: €6,- . En een fotoposter vanaf: €5,95 . Echt niet duur voor zoiets moois aan de muur.

En met deze kortingscode : fc10, heb je ook nog een leuke korting te pakken!

Heb jij wel eens een canvasdoek of fotoposter besteld?

liefs Jorienke

Geef een reactie

