NEW IN | upper lobe

Al weken dacht ik er over na om een extra gaatje in mijn oor te laten prikken. Ook ben ik aan het nadenken over (een kleine!!) tattoo. Maar eerst wilde ik heel “rebels “, een extra gaatje in mijn oor. 


Samen met een vriendinnetje was het dan vandaag eindelijk zo ver. We gingen bij ons in dorp naar de juwelier, we moesten even wachten, en de één vond het wat spannender dan de ander.. dus dat wachten was top…

Ik had verwacht dat het wel aardig pijn zou doen. Maar dit viel echt zo erg mee. Het was zo gepiept. En nu een paar uur later nu ik dit schrijf, voel ik echt helemaal niks meer. Ik kan op mijn oor liggen. En voel niks, top! 

Ik ben zo blij dat ik het eindelijk heb gedaan. Dit jaar wil ik me focussen op dingen die ik niet gauw zou doen en wel graag wil, en het dan gewoon doen. En daar was dit één van. 

Liefs jorienke 

One thought on “NEW IN | upper lobe

Geef een reactie

