NETFLIX | 13 reasons why , Girlboss 

Er staan op dit moment weer allemaal nieuwe films en series op Netflix. Het is dat ik het momenteel een beetje druk heb. Maar zodra ik tijd heb weet ik al welke series ik wil gaan kijken. 

13 reasons why. 

Dit is een verhaal over een meisje dat zelfmoord heeft gepleegd. En een jongen , haar crush, die een pakketje krijgt met tapes. Waarop Hannah uitlegt waarom ze zelfmoord heeft gepleegd, 13 reasons why. 

“Follows teenager Clay Jensen, in his quest to uncover the story behind his classmate and crush, Hannah, and her decision to end her life”

Een heftig verhaal , en een serie die ik niet voor het slapen gaan moet kijken. Omdat mijn fantasie dan op hol slaat maar ik ben nieuwschierig. 

Nu te vinden op Netflix. 

Girlboss

Een serie die nog meer bovenaan mijn lijstje staat, is Girlboss. Sophia begon met het verkopen van haar vintage kleding via EBay. Wat uiteindelijk uitgroeide tot een miljoenen bedrijf met eigen label en echte winkels.

De serie is gemaakt door de makers van pitch perfect! En dat is voor mij al een grote reden dat ik wil gaan kijken. 

“Sophia, an anarchist misfit, discovers a passion for fashion, becoming an unlikely businesswoman in the process. As her business grows, however, she has to learn to cope with life as her own boss.”

Deze serie is op Netflix vanaf 21 april. Even wachten dus nog.

Welke serie kijk jij op dit moment? En kijk je ook uit naar een serie? 

Liefs jorienke 

Geef een reactie

