Update 4 | 40 dagen tijd

Alweer de vierde update van de veertigdagentijd. En ik kan een beetje voorspellen dat deze update korter gaat zijn dan de vorige die jullie gelezen hebben. 

De afgelopen week is er eigenlijk niet veel veranderd. Het gaat rustig door. Ik luister nog naar christelijke muziek, stuur mijn kaartjes, probeer mijn stille tijd te blijven volhouden met de stukjes uit de app van Youversion en zit nog steeds niet op Instagram , Pinterest en Facebook. Dus het gaat allemaal zijn gangetje wel.

Qua muziek komt er nu van alles langs. Sela, Trinity, Rend Collective, Reni en Elisa,  ik wissel veel af. Ik geniet er nog steeds wel van, maar mis toch ook gewoon de leuke liedjes van de top 40. Daar zitten ook mooie liedjes tussen, en ik hoor nu echt niks daarvan.

Er is iets wat ik heel erg aan mezelf merk de afgelopen week. Ik ben er een beetje klaar mee.. En dat vind ik stom om te zeggen. Maar het is nou eenmaal zo. Volgens mij heb ik zoiets als dit nog nooit zo “lang” volgehouden , en ik merk dat ik denk dat het wel goed is zo. Pasen is nog 2 weken weg. En dat duurt me eigenlijk te lang. Ik wil weer alle muziek luisteren die ik ken, Pinterest afstruinen naar leuke interieur plaatjes, Instagram foto’s plaatsen etc etc. Voor mezelf heb ik het gevoel al iets , soort van, bewezen te hebben. Het was een uitdaging voor mij om dingen los te laten. En om te kijken of ik daardoor meer met God bezig zou zijn. En dat loslaten heb ik nu wel lang genoeg gedaan. Maar ik ga volhouden , dat is één ding dat ik zeker weet. Maar echt heel leuk vind ik het niet meer. En misschien is dit nou juist de grootste uitdaging voor mij. Het volhouden wanneer ik denk genoeg te hebben gedaan. Het zijn nog maar 2 weken….

Muziek tips zijn nog steeds welkom. Voor de mensen die ook mee doen aan de veertigdagentijd. Hoe gaat het bij jullie?

Liefs Jorienke

Geef een reactie

