Update 3 | 40 dagen tijd

Door al die lente kriebels die er zijn, komt pasen in mijn hoofd ook steeds dichterbij. 3 weken zijn voorbij in deze 40 dagen tijd. Opnieuw een update voor jullie.

Allereerst bedankt voor al jullie tips wat betreft muziek. Er zit weer wat meer variatie in mijn muziekkeuzes op dit moment. Rend Collective , album campfire 2 simplicity is op dit moment favoriet.

Amen! I'll try my best!:

Afgelopen weekend zijn we heerlijk met ons gezin naar Centerparcs in Emmen geweest. Het was een heerlijk weekend. We zijn daar op zondagmorgen naar de kerk geweest. Een wat kleinere kerk dan we gewend zijn hier in Barneveld. Maar ik vond het mooi om zo met andere mensen God te dienen. En te luisteren naar wat Hij te zeggen had. Het was een mooie dienst. Mijn broer kan gitaar spelen. Iets wat ik op dit moment aan het leren ben. Maar het was dus super leuk om muziek te maken, en kinderliedjes met onze nichtjes en neefje te zingen. Altijd mooi om kinderstemmetjes te horen zingen voor God. Ook al beseffen ze dat zelf misschien nog niet. Ik geniet er heel erg van.

Mijn stille tijd gaat op deze manier toch door. In de auto zing ik vrolijk mee met Psalmen voor nu. Psalmen krijgen hierdoor een hele andere lading. Een andere wijs en andere muziek dan een orgel eronder, en het klinkt gelijk beter. In de app van Youversion mis ik wat dagen wanneer ik niet gelezen heb. Helaas, toch nog af en toe vergeten. Maar iets wat ik steeds meer merk, is dat ik veel meer in gebed ben met God. De hele dag door. Niet alleen voor het eten of het slapen gaan. Nee ik ben veel meer in gesprek. Vraag hulp bij vrijwel alles. Maar dank God vooral voor alles wat hij geeft. Elke dag weer zijn er momenten, dat we dankbaar mogen zijn. En dat uit ik veel meer nu.

Instagram mis ik nog steeds. Erg hé ? Het is meer dat ik mooie foto’s maak, en dan denk oh die wil ik posten. En het dan niet kan doen. Verder mis ik het scrollen niet. En Pinterest al helemaal niet. En wat verspilde ik daar eerder veel tijd aan zeg.

De afgelopen week vloog voorbij. Voor ik het wist was het alweer woensdag en tijd voor een nieuwe update. We zijn alweer bijna bij pasen, en het moment dat we mogen gedenken dat onze redder stierf voor onze zonden. En wij daardoor vrij bij God mogen komen. Wat een tijd om naar uit te kijken!

Een liedje waar ik veel naar luister deze week, deel ik graag met jullie:

 

Liefs Jorienke

 

One thought on “Update 3 | 40 dagen tijd

  1. Erg inspirerend, Jorienke! Je betekent zo ook wat voor anderen in het geloof😊 Ik werk met jonge kinderen en maak gebruik van thematafels, ‘in het oog in het hart’ is een speciaal boekje daarover! Dat is ook zo leuk om te doen met deze 40 dagen! =) veel succes met je blog!

    Like

Geef een reactie

