Lente kriebels

De lente is officieel begonnen! En daar geniet ik met volle teugen van. De warme zonnestralen, de bloemen langs de kant van de weg. En de dieren die allemaal weer lekker in de wei staan.

De lente is echt mijn favoriet seizoen. Wanneer de zon dan even schijnt, is (bijna) iedereen weer buiten te vinden. De dagen worden langer etc etc.

2017-03-15 10.03.36

 

Afbeeldingsresultaat voor hartje De dagen worden langer. Het is vroeger licht. Waardoor ik echt veel gemakkelijker mijn bed uit kom. En de dag voor mij dus ook steeds fijner en eerder begint. Meer tijd om klusjes te doen in huis.

Afbeeldingsresultaat voor hartje Als de zon schijnt komt iedereen naar buiten. Ik zeg vooral , als de zon schijnt, want het afgelopen weekend was het helemaal geen lente weer. Maar wanneer de zon dan schijnt is het echt heerlijk om op de fiets te stappen. Naar de hei te gaan, een rondje te lopen met de hond in het bos.

Afbeeldingsresultaat voor hartje Bij ons voor het huis lopen de geitjes van het kinderdagverblijf. En die krijgen straks hopelijk weer lammetjes! Cuteness overload!

Afbeeldingsresultaat voor hartje Na de lente komt de zomer. En die maanden vind ik ook heerlijk. We hebben al twee vakantie’s geboekt, en die komen nu ook dichterbij.

Afbeeldingsresultaat voor hartje Heb jij ook die vrolijke narcissen langs de kant van weg gezien? Daar word je toch gelijk al vrolijk van.

Afbeeldingsresultaat voor hartje Ik haal weer mooie bloemen in huis. Die prachtige tulpen van hierboven , haalde ik vorige week in huis toen de zon scheen. GENIETEN!

Afbeeldingsresultaat voor hartje Opruimkriebels. Het huis moet lekker schoon en opgeruimd zijn. Dan de zonnestralen naar binnen en een bloemetje in huis. En het is perfect.

Afbeeldingsresultaat voor hartje Koningsdag komt er weer aan, TOP FEESTJE! ( en de verjaardag van Martijn)

Afbeeldingsresultaat voor hartje Het raampje van mijn auto mag open tijdens het autorijden. Heerlijk die frisse wind en de geur van de bloemen.

Op de planning staat nu , een grote voorjaarsschoonmaak (waar ik vorige week al een beetje mee begonnen was), frisse kleuren in huis halen, spullen uitzoeken, en genieten van mooie bloemen in huis. Genieten maar.

Zijn jullie ook zo gek op de lente? Wat staat er bij jullie op de planning?

Liefs Jorienke

 

 

 

 

One thought on “Lente kriebels

Geef een reactie

