LIFESTYLE | zinvol kaarten


Kaarten versturen dat iets wat ik ga doen in mijn 40 dagen tijd. En daar moest ik natuurlijk kaarten voor hebben. 

Afgelopen donderdag ging ik samen met mijn schoonmoeder naar de Intratuin. We hebben daar lekker geluncht en gesnuffeld tussen alle leuke spulletjes die ze daar hebben. Ik nam wat plantjes mee voor in huis, maar ook deze kaarten. 

De kaarten kende ik al eventjes en heb er al wat van weggestuurd. Maar toen ik wist dat we naar de Intratuin gingen , wist ik dat ik deze kaarten wilde kopen om te gaan versturen. 

De teksten op deze kaarten zijn zo leuk. Kaarten met best een directe tekst erop. Je weet gelijk wat die persoon bedoeld die dit kaartje verstuurd. De kaarten zijn echt voor iemand die wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Ik vind de teksten echt zo pakkend. En kan niet wachten om ze naar verschillende mensen te sturen. 

De kaarten komen van , zinvol.nu. En toen ik even op de website ging kijken. Zag ik dat ze nog veel meer leuke dingen hebben. De Intratuin heeft een selectie van kaarten. Maar ze hebben kleine labels, posters en nog veel meer kaarten. De website is helaas wel gericht op dat winkels bij hen kunnen inkopen. Dus je zal wel een winkel moeten zoeken waar ze de kaarten etc verkopen. Dit vind ik persoonlijk jammer. Want als ze de producten per stuk zouden verkopen via de website zou ik regelmatig wat bestellen denk ik. 

Ze verkopen de kaarten ook per 10 stuks. Dus dat kan op zich nog leuk zijn. Kun je dezelfde kaart naar 10 verschillende mensen sturen. Maar ik persoonlijk heb toch liever 10 verschillende kaarten in 1 pakketje. 

Al met al ben ik echt wel verliefd op deze kaarten. Ik ben echt iemand die , als ik een kaart verstuur, echt een leuke kaart wil sturen. Waar je vrolijk van word en een oppepper van krijgt. En dat krijg je zeker van deze kaarten. Ik ga ze met liefde versturen. 

http://www.zinvol.nu , kaarten per stuk : ongeveer €1,25. 

Liefs jorienke 

Geef een reactie

